AussieAnette Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Flere som nå mot slutten har fått endel kvalme og hetetokter? Er det normalt?
Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Ikke kvalm, men å som jeg har svetta de siste 3-4 ukene. Er 39 uker i morgen. Føler at jeg holder på å fordampe innimellom.
lady purple Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Jepp - både kvalm og veldig varm innimellom. Slitsomt... Men det er heldigvis ikke hele dagen, men kommer sånn innimellom. Og nattesvette. Ugh....
*falafel* Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Kvalme som nesten tar bort all matlyst, og da er d veldig frustrerende at jordmor sier jeg må spise mer pga minimal vektoppgang under svangerskapet I tillegg er jeg kjent for å være en frossenpinne, men de siste ukene våkner jeg midt på natta med noe som nærmer seg heteslag Uvant! Magen er en gloheit og varmeproduserende bakerovn, kanskje derav utrykket "bolle i ovnen" når man er gravid? hehehe.....
AussieAnette Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2009 Min mage har vært iskald under hele svangerskapet den. Men er glovarm ellers nå, og vanligvis er jeg er frysepinne..
Tigerpote Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Kvalm er jeg ikke, men er veldig varm! Er også en frysepinn til vanlig, som alltid må sitte med pledd og varme sokker. Nå føles føttene brennhete, og hele meg er generelt varm. Orker ikke sokker eller hele sko på bena, kun luftige sandaler. Er i uke 32 jeg.
luftbobler Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Har vært både kvalm og svetta mye hele uka (er i uke 33). Skikkelig dårlig start på første uka på jobb etter ferien:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå