Gå til innhold

Huff enda ei slitsom natt....andre med rier om nettene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har denne natta vært den værste:-( Hadde en hyrdestund og sovnet i 1 tiden, kvart over to våknet jeg av en rie, måtte opp å tisse...gikk å la meg igjen, og de neste timene fikk jeg endel "lette rier" måtte konsentrere meg og puste meg gjennom, men helt overkommelige. Kom regelmessig, med 3-7 min mellom kanskje men er ikke så lange. Etter et par timer stod opp og labbet litt rundt. Riene kommer enda,men blir skjeldnere men vondere. Går å legger meg igjen, dupper litt og riene kommer med 10-20 min i mellom. Rundt 7 står jeg opp, har da hatt 5 rier siden halv 6. Nå dabber det av og jeg har bare et par halvvonde rier før jeg bestemmer meg for å legge meg igjen kl halv 9 ca.'

'

Vel nå er klokka snart 13 og jeg kjenner ingenting untatt menssmerter....

Er så slitsomt å ha det sånn, har vært oppe et par timer for noen få netter siden også med maserier, men det dabber jo bare av:-(

Noen andre som har erfaringer med dette? Noe jeg kan gjøre for å få fortgang i sakene? Gutten min kommer jo uansett til torsdag med keisersnitt, men håper litt på å kanskje tørre å gjennomføre en vanlig fødsel om det starter nå, da er han jo antagelig ikke blitt så stor enda. Så tiden renner litt ut for en mulig vagnial fødsel......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det likedan som deg ser jeg! Natt til torsdag lå jeg et par timer med rier med 3-5 min intervall, men da jeg sto opp dabbet det av..

Likedan i går..jeg og samboeren min hadde sex på morgenen, jeg fikk rier med 3-5 min intervall, med menssmerter og tak i ryggen.

Det hele startet før kl 11 og var regelmessig hele dagen, helt til jeg la meg i gårkveld.

Har hatt en del tak i dag også, med menssmerter, men de er ikke regelmessige. Så nå har det liksom dabbet av..jeg som var sikker på at jeg var i gang:( Skikkelig kjipt!!

Skrevet

jeg har også hatt noen sånne netter nå,men jeg er bare 33+2 da..

gikk sånn i to uker før førstemann kom, desverre, så er ikke så mye annet å oppfordre til enn sex, og å drikke scweppes bitter lemon.. (er et stoff der som fører til sammentrekninger. ikke så mye, men sammen kan det jo gi effekt..)

kan du ikke be om igangsetting, om du ønsker å føde vaginalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...