*mamzn* Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 er faktisk litt usikker på hvilke tegn jeg skal se etter ved evt fødsel.. er 2. gangs,men sist startet den uten at jeg viste det.. var innom sykehuset da for å prate litt med jordmor,og hadde allerede 4 cm åpning da.. Spør fordi jeg i natt har vært våken med kynnere heeele tida,vondt nede i ryggen og nedover lårene,vært på do 5 ganger,og mårran starta med dogåing ,oppkast og fortsatt kraftige kynnere,men ikke vonde lenger.......skal jeg ringe for sjekk eller? Er skikkeli guffen i formen også :/ Noen som kan gi gode råd??
Birk blir bror! Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Ring og snakk med føde, så får du i alle fall sikkert en kontroll... Da slipper du og lure mere på om det er noe eller ikke... Hadde jeg vært usikker hadde jeg ringt i alle fall i håp om at det var noe på gang :-)
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Jeg hadde sikkert ringt å spurt iallefall, om jeg hadde vært i slik form som du..
Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Nr 3 på vei her og føler det ganske likt. Mye maserier og kynnere som jeg aldri hadde med de to forrige. Syns du skal ringe jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå