Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 det er helt ekstremt , det bare renner ut også må jeg bytte genser hele tiden ... det er ikke noen antydning til flere tenner han har alltid gjort det men nå de siste mnd er det blitt MYE .folk spør hvorfor han gjør det , noen som har vert borti dette ?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Hehe,har aldri hørt ordet slever før,så jeg måtte lese innlegget bare for å finne det ut. Noen barn sikler mer enn andre,sånn er det vel bare. Kanskje det er bare en periode? Hvis ungen er frisk og rask ellers så er det sikkert ikke noe å bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Mini her er bare 20 mnd, men slever vanvittig mye han og.. Leste et sted at det kan komme av store mandler.. Han har hatt en del halsbetennelser, så kommer det en til krever jeg henvisning til ønh Men selvfølgelig kan jo være andre årsaker og, bare stor spyttproduksjon =) Tror slever er litt vestlandsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå