Gjest Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Har vært hos jordmor nå Og fikk en god og en dårlig nyhet. Den dårlige er at jeg har KRAFTIG UVI, med fullt utslag på blod, leukocytter, proteiner og det som gikk ann å få. Så må igang med antibiotika. Den gode er : 5 cm åpning og jordmoren kunne kjenne hodet til babyen Så hvis de tar vannet nå så kommer han. Jeg spurte pent om de kunne vente litt om det gjorde noe. For sambo er 4 timers kjøring unna på jobbmøte med 55 engelskmenn. Og må også ta en ferje for å komme hit. Så egentlig passer natten eller morgendagen bedre. Skal tilbake til legen kl 1330 siden urinprøven var så stygg og dette bare var jordmor sjekk. Så alle maseriene har ikke vært bare mas. De har jobbet godt. Murrer godt i ryggen i dag, så blir et spennende døgn vi har foran oss Har lovet å kjøre rett på sykehuset om takene kommer med 6-7 minutters mellomrom, men foreløpig er de ikke så veldig regelmessige. 10 dager til termin
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 oi oi;-) da blir det ikke lange ventetiden på deg;-) lykke til, håper mannen din rekker det da;-))
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Så kjekt=) Eg misunne deg no=) Har så lyst å føde no!! Har 3 dager til termin, men vil ho skal komme før=) hehe.. Lykke til og håper sambo rekker det=)
♀ i vente ♥ fødeklar :o) Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Så heldig du er! Da har du babyen i armene dine snart da:) Håper samboeren din rekker det! Masse lykke til
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Ooooh, så spennende!!! Lykke til :-))
81-Mamma<3<3 Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 oj............ spennende!!!! Lykke til!!!
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 OiOiOi, så spennende. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå