Gå til innhold

Men, hva slags stuer er IKKE harry da????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare sånn shabby chic-greier som gjelder? Der man har gått amok med hvitmaling og scrapping, en herlig røre av brukt og overprisa stæsj i rustikk stil kjøpt på små interiørbutikker man bare finner i slike små kjøpesentre på bygda?

Har ikke så mye peil sjøl, men den stua på den annonsen så da ganske normal ut, vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stua MI er ikke harry ;)

Hehe, neida. Man har da vel forskjellig smak...jeg liker ikke shabby chic heller jeg, syns det er vel så harry som skinnsofa og glassbord. Det som er så greit er at man har det slik man vil, eller hva?

Skrevet

Ja, enig med du. Kjenner jeg henger meg lite opp i hvordan andre folk har det hjemme, mtp stil og slikt. Jeg er vel griseharry uansett, siden jeg har masse tattoveringer, så jeg har tapt i dib/bim-lotteriet likevel:-))))

Skrevet

Det heter tatovering, med én t. Når stuen ser ut som en annonse for jysj, ja da er det harry.

Shabby chic er jo dessuten så begynnelsen av 00-tallet. Tror enkle og unike ting iblandet en dæsj Ikea er ansett som ikke-harry. Det skader ikke å ha noen bøker i stua heller, som man faktisk har lest.

Skrevet

I mine øyne er den landelige og nostalgiske stilen det motsatte av harry. Jeg elsker denne stilen. Personlig kjøper jeg ikke møbler på Jysk og Bohus fordi jeg syns de er harry. Jeg liker å kjøpe gammle møbler på bruktmarked og male dem =) Men det er sikkert noen som mener min stil er harry.

Jeg syns det er viktig å skape sin egen stil. Bland personlige gjenstander som har en historie eller betyr noe for deg. Liker du møbler fra Jysk så kjøper du dem. Så lenge man har sin personlige stil er vel det det viktigeste.

Skrevet

Der knuste glasshuset ditt,-) Trenger ikke rette på mine trykkleifer når du sliter med de selv. Forøvrig får IKEA meg til å grøsse....

Mente ikke at jeg syntes stua var fantastisk, men den var da helt normal, vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...