Gå til innhold

Flere som skal ha mer enn ett års permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planlagt at jeg skal ha to års permisjon. Venter nr.3 og siden mellomste skal begynne på skolen neste høst passer det bra å vere hjemme ett år til.

Synes småtten er litt liten til å begynne i bhg. når h*n bare er ett år..

Men noen har mulighet mens andre har ikke og det forstår jeg fullt ut! :)

Bare lurer om det er flere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært hjemme med jenta vår frem til nå, hun blir 21 mnd. Hun skal starte litt deltid i b.hage nå snart, for å få lekt litt med andre småttiser. Er gravid med neste og i dårlig form, så jeg skal ikke jobbe noe frem mot fødsel. Blir vel hjemme et par år med dette barnet også, synes også 1 år er for tidlig til b.hage. Nå har vi muligheten til at bare mannen min jobber, så da bruker vi den.

Skrevet

Ja, her blir det helt sikkert permisjon uten lønn etter foreldrepermisjonen.

Har termin i januar og her i Oslo er det ikke sjans å få barnehageplass midt i året. Vi må derfor ta et halvt år permisjon uten lønn. Sist delte jeg og mannen min 50/50 på permisjonen uten lønn det siste halvåret.

Vi får se hvordan det blir denne gangen. Kanskje vi får et sovebarn denne gangen så jeg kan jobbe 50% fra hjemmekontor mens den lille sover.

;-))

Skrevet

Skal vel ha bittelitt mer, men bare cirka 14 mnd tenker jeg. Jenta vår begynte i barnehagen da hun var 14 mnd og det har fungert kjempefint for henne og for oss. Hun virket som hun var veldig klar da, og har kost seg siden første dag. Men kan jo hende andremann er annerledes, vi må se det litt an.

Skrevet

Jeg skal. Venter til babyen har blitt 18 mnd. Med tanke på barnehagestart og masteroppgaven min. Vi har funnet en løsning som passer for oss, og har som Mrs Cullen mulighet til å ta lengre permisjon.

I dag er jeg veldig glad vi kjøpte leilighet og ikke hus, spesielt med tanke på større økonomisk frihet.

Skrevet

Lurer bare på... får dere kontantstøtte når dere er hjemme da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...