Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Da jeg var gravid sist fikk jeg et utbrudd av kjønnsvorter. begynnte som små nupper og ble etterhvert flere vorter.......... har aldri merket noe sånnt tidligere............ Mannen min har derimot , fra før vi ble sammen, hadde et vortelignende sak øverst ved skaftet på penis og fra tid til annen et par "nupper" ballene. Nuppene ligner på sånn mine vorter begynte med de har aldri utviiklet seg videre......... Han var hos legen med denne ene vorten og gikk den fjernet. Men vorten kommer tilbake. Den ene legen sier det ikke er kjønnsvorte han har hatt der, den andre sier at det kan være det........... Spm er da......... Vi hadde vært sammen i 3 år da jeg merket vortene første gang. Kan han ha smittet meg helt i begynnelsen da vi ble sammen og at jeg først fikk et synlig utbrudd da jeg var gravid og hadde hormoner i ubalanse og nedsatt immunforsvar? Hvis den vorten han har faktisk ikke er kjønnsvorte hvor kommer det da fra? Kan jeg ha blitt smittet for flere år siden og at det ligger latent og bryter ut når jeg er gravid? Kan jeg ha hatt mindre nesten ikke merkbare vorter tidligere og så at det bare kom et kjempeutbrudd da jeg var gravid? Jeg har jo ikke hatt sex med noen andre og jeg mistenker ikke mannen for det heller.......... han har jo hatt den ene vorta og de nuppene fra før vi ble sammen Noen som har opplevd utbrudd av disse vortene under svangerskap?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Kan tenkes at det er kjønnsvorter han faktisk har, og viruset blir man aldri kvitt. Men det er også mulig at du er smittet for flere år siden. Hormonforandringer og andre påkjenninger kan legge til rette for utbrudd av den type du har. Trolig vil de gå tilbake og kansje forvinne helt etter svangerskapet. Husk å ta celleprøver minst hvert 3år, man er mer utsatt for underlivskreft når man har dette viruset i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Blir man smittet av kjønnsvorter en gang så er det større sjanse for å få det igjen, det er et virus. Blir ikke hele viruset borte så kan det ligge latent i lengre tid og så få utbrudd hvis for eksempel kroppen har lavere immunforsvar en periode. Prøv Solaray antioksidant piller, fåes i helsekost. Og ellers mye bær og grønnsaker og frukt. Det hjalp for meg hvertfall, sånn pensling og slikt som jeg fikk av lege hadde 0 effekt for meg. Du og mannen din må få opp immunforsvaret. Garanterer ikke at det hjelper for dere selvfølgelig. Men et lite tips bare..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Takk for svar. det her er flere år siden og jeg ble kvitt mine med noe salve etter svangerskapet........... Vorta hans derimot kom tilbake etter fjerning, men de nuppene er lissom ikke noe plagsomme eller stygge........ Kom plutselig bare til å tenke på det vorte styret : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå