Malin90&Talia09<3 Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Er det noen andre enn meg som har hatt litt eksplosive dager ? haha Er 39+6 idag, termin på fredag... Synes det har blitt så mye "hard" luft i magen de siste dagene..
Birk blir bror! Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Litt eksplosive??? Hehe... Hele dagen går jeg og små fiser... spess ille om kvelden... Gubben bare rister på hue... :-)
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Samme her, er 40+1 idag..våkner tilogmed av at jeg må fjerte, helt sprøtt og ikke så veldig sjarmerende..
25 år gammel mamma Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Hahaha, ja vi er flere der er 38 uker idag,har gått sånn en stund... Sønnen min og mannen min skylder på meg begge to selv om det er dem som har vært ute med litt luft...Hehe vi ler da masse her i huset da,siden sønnen vår bare er 2,5år, så har han lært av pappa`n sin at det går å skylde på mamma!! Kan huske det var en del luft mot slutten med nr.1 også så, sånn er det vel bare!! Går over det også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå