Gå til innhold

Kjenne liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert hundre andre som har spurt om dette før - jeg er i uke 18 og er 1. gangs. Har ennå ikke kjent noe liv! Er det normalt?

Skal ikke på ultralyd før på fredag, begynner å bli redd for at alt ikke er som det skal være..! Det er 1 mnd siden forrige kontroll, fikk høre hjertelyd da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke uvanlig når man er førstegangsgravid ;-)

Skrevet

Heeeelt normalt! Jeg har en datter fra før, og da jeg gikk med henne kjente jeg ingenting før jeg var godt over uke 20. Jeg var hos JM og da sa hun til meg at babyen sparket mens hun klemte på magen, da forsto jeg hva som var spark og ikke bare luft som gikk gjennom magen. Når du kjenner at det er babyen er det ofte slik at du har kjent det før, men du har bare ikke forstått at det er babyen din. Det er også grunnen til at vi som har barn fra før kjenner liv tidligere.Ta det med ro og nyt svangerskapet! :)

Skrevet

Er nok helt normalt ja :) Er selv førstegangs og kjente ikke liv før i uke 18 og da var det veldig vagt. Nå er jeg 23 uker og kjenner masse deilige spark!! Bare gled deg :D

Skrevet

Jeg er gravid med nr 3 og har ikke kjent liv med noen av mine før mellom uke 19-21, så tror ikke du skal bekymre deg så mye, det går helt sikkert bra!

Skrevet

Hei :)

Jeg går selv å tenker på dette om dagen... Er 19+2, skal på ul om to dager, og har ikke begynt å kjenne så mye ennå, men, jeg tror jeg kjente noe for ei uke siden, men man blir så usikker når man er førstegangs! Men noen klare spark har jeg ikke kjent ennå, men det må da virkelig være rett rundt hjørnet. Jeg er ikke en som er hysterisk eller noe slik, men kjenner at tankene kommer snikende uansett. Håper alt bare er supert på ul :) Var på ul i uke 12 og da var alt helt flott og h*n var full av liv! Hadde man bare kunnet sedd babyen hveer dag, hehe, det hadde vært lykken :)

Skrevet

Kjente ikke liv før etter ordinær UL sist gang, og tror ikke jeg har kjent noe denne gang heller, er i uke 18. Det jeg har kjent til nå har vært ganske høyt oppe og litt kraftig, så det må være noe annet, mistenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...