l.m.m Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Ønsker gode råd og tips på innkjøp av vinterposer. Jeg får nr. 2 i januar, og må kjøpe inn to poser ettersom datteren min er bare 1,5 år når nr. 2 kommer. I fjor brukte jeg voksipose, den skal jeg ha i barnehagen til henne. Har søkt på nettet og kommet over mange, men er selvfølgelig ute etter å kjøpe noen der jeg ikke må ut med 3000-4000 tilsammen. Basson er på salg, og lilleprinsen kjører også med salg på enkelte. Hva er deres erfaringer? Må man kjøpe dyrt for at de skal være tilstrekkelig varm?
Fullrulle86 Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 hvorfor må du ha 2 poser til? Vi har det akkurat som dere. Får en til i nov/des og det blir da bare 19 mnd mellom våre to. Vi har kjøpt en Voksi-urban som gutten vår skal ha i barnehagen åsså har vi skinnpose fra før som babyen skal bruke. Jeg tenkte ganske enkelt å bare nappe med meg voksi-posen i det jeg henter gutten vår i barnehagen. Man sparer tross alt rundt 2000 kr på å gjøre det i forhold til å kjøpe ennå en pose:o)
Gjest Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Er sikkert mange med andre erfaringer, men etter min erfaring må man opp i en viss prisklasse for å få noe man er sikker på holder i vinterkulden. I tillegg syntes jeg veldig mange av posene er så korte! Deilig at de kan sitte lunt og godt når de er over to år bare... Jeg kjøpte easygrow dunpose fra lilleprinsen for 1600,- Den kan man bruke fra nyfødt til man ikke trenger pose lenger. Nå bruker jenten vår på 3 den til sovepose når vi er på fjellturer Du kunne jo kjøpt en sånn og en odenwalder på finn.no til 800-900,-? Da har du gode og varme poser til en overkommelig pris!
mammas skatter <3 Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 vi får en pose me bestemor til jul. har termin i desember. den har lammeskinn inni. både kort og langhårete. den skulle vist være ganske bra. slipp å kle på ungene så mye også. den koster 1600 på baby comfort. svart me lammeskinn. såg den va på finn.no også.
l.m.m Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2009 Takk for gode tips, skal undersøke på finn.no. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå