Gå til innhold

Oi - bare 99 dager igjen:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiii - bare 99 dager igjen:):) Nå begynner virkelig nedtellingen. Flere som har termin rundt den 17. november? Vi venter vår tredje jente:) Gleder oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes denne sommeren har bare rast avgårde!! har liksom gått å ventet på å kommer meg ned til 100dager igjen, å nå har jeg gått "glipp" av det!! har nå bare 95 dager igjen til termin :D termin 13.november, venter vårt andre barn, men om det blir gutt eller jente ville ikke babyen i magen vise oss, så bare å vente i spenning :D

Skrevet

Da er vi nesten like langt da Gravidnr.2:D.

De var usikre på den ordinære ultralyden om vi ventet jente eller gutt også. Men vi er så nysgjerrige av natur at vi kostet på oss en 3D ultralyd i juli - og da var det ikke tvil om at det var ei lita jenta:)

Skrevet

tjohooo!!! Jeg har og termin 17.november og venter en gutt.

Syns tiden gaar ganske fort og gleder meg masse til den store forandringen siden dette er foerstemann..

Skrevet

Så artig med samme termindato, lille skatten:) Lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

Ja det var morsomt at vi hadde samme dato. Jeg skal foede paa ullevaall, du da? Lykke til med de siste 99 dafgene du og..

Skrevet

vi har også termin 17. nov og venter jente:)

deilig med under 100 dager igjen!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...