Dronningen! Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Vi er noen jenter som skal være med på et dameløp med veteranbiler og da trenger vi tidsriktige klær.... Bilen er fra 1930 og vi skal ha svarte bukser med høyt liv, bluse med puffermer og en eller annen hatt, men hvor i alleste dager finnes det bukser med høyt liv i dag? Jeg har ikke spesielt lyst til å sy 4 langbukser før den 22. august!
Vimsemamsen Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Er det dameløpet til veteranvognklubben? Mammaen min som er med og arrangerer det Ha en kjempefin tur, de har holdt på med oppgaver og løypekjøring i sommer, og det høres ut som dere får det kanonbra! Bukser med høyt liv finner du mange steder, det er superpopulært om dagen. Sjekk H&M/Cubus, VeroModa, der vet jeg de iallefall har hatt!
Hikken Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 La redoute har to eller tre modeller fortsatt.. http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=39405&productId=236832&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Dronningen! Skrevet 10. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2009 Ja det er dameløpet som går fra Fetsund tror jeg... En venninne av meg eier bilen og da er vi en gjeng som blir med som støtte i rebusløp ++. Jeg gleder meg- tusen takk. Da skal jeg sjekke ut butikkene, takk for hjelpen:o)
prekæs Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Etter en kjapp googling på "nrk kostymelager" så ser det ut som om de leier ut kostymer der. Der burde du finne noe:)
Mamma med to søte små Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Temafest.no finner du kanskje noe
Dronningen! Skrevet 10. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2009 Takk for hjelpen damer, jeg visste jeg kunne stole på dere:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå