Gå til innhold

To tette


MammantilKaja

Anbefalte innlegg

Hei jenter hvordan står d til?

Vi venter nr 3 11oktober. Mellomste fylte 2 i mai, så nå vurderer jeg å kjøpe tvilling/søskenvogn. Noen m erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter nr 2 20 oktober og har en gutt fra før som fylte 2 1. juni. Vi har kjøpt søskenvogn, mener jeg har behov det når jeg skal gå tur, men vi får se hvor mye den blir brukt. Det er ingen problem å selge det etter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg skal ha nr 2 på 2 års dagen til nr. 1(Planlagt keisersnitt) og har kjøpt Titanium tvilling Sving og carena softbag. Denne var billig og virker som en god vogn. Er god å kjøre så jeg håper den gjør susen den tiden jeg trenger det... Blir og liten når jeg legger den i sammen noe som er godt siden vi ikke har verdens beste plass...

 

Foreløbigt kan jeg godt anbefalle denne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har tenkt at jeg skal klare meg uten, jente mi ble to i mai og har termin 31 okt, hun skal gå to eller tre dager hos dagmamma,så jeg trenger ikke ut å gåtur eller være på farten akkurat når hun hjemme, er jo en årstid også som gjør at man ikke er ute veldig mye med minsten, så vi får prøve å se, så får heller ta oss noen turer i helgene og kvelder når far er hjemme, hun på to vil heller ikke sitte i vogn så veldig mye, blir spennende å se,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får nummer to når nr 1 er 2 år og 2 mnd, har ei tvillingtrille fra dagmammajobbing som jeg planlegger å bruke en del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg venter nr 3 i oktober. Fikk barn nr 2 da eldstemann var 2 år. Kjøpte tvillingvogn/søsktenvogn og har fått brukt den kjempemye! Veldig praktisk å ha de på samme sted. Når vi drar på langtur bruker vi den periodevis enda, godt med en hvilepause for barna. Den typen jeg har er med bag, som lett kan taes inn og ut til babyen. Som du sier så blir det greit å selge den etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...