dixie79 Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Hei alle sammen. Ble litt forundret etter jeg var på UL da jeg var uke 20, for 3 uker siden.. da ble termin flyttet etter baby'n ble målt fra 8 des til 1 jan. Er det vanlig att termin blir flyttet så masse? Får det liksom ikke til å stemme helt jeg.. Får etter det som står nå da i mine papirer er jeg snart i uke 24 nå, men termin 1 januar.. er det vanlig att det blir flyttet så mye? Alt såg bra og normalt ut da, fikk også vite att det blir en jente:)
barney Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Syns at det hørtes utrolig mye ut. Du har ikke hatt veldig lange sykluser da, slike at eggløsning har vært mye senere enn antatt? Jeg ville nå prøvd å få til en ny ultralyd for å dobbeltsjekke. Jeg ble flyttet 8 dager tilbake, syns det var mye jeg...
l.m.m Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Synes at du må sjekke dette opp, krev å få komme til UL igjen. Det er den lengste flyttingen av termin jeg har hørt om. Da jeg gikk gravid sist ble terminen min flyttet 11 dager, noe jeg var 100 % sikker på at ikke stemte. Jeg fikk jenta mi en dag over tiden på min egen termin, tørr ikke å tenke på hvis jeg måtte gå to uker over tiden på UL-terminen.. Lykke til!
dixie79 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2009 takk for svaret. Hadde egentlig ganske regel messig mens, med sånn 4-5 dagers forskjell maks, men som regel helt regelmessig.. får det liksom ikke til å stemme selv eller, og etter det jeg har sett rundt om så ser det ikke ut som dette er noe vanlig som helst..
Malin90&Talia09<3 Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Mensterminen min var 26juli, og ul terminen min er 14 august.. Ble flytta 19 dager her.. Hører hjemme på 3trimester jeg da, men like å snike litt ^^
You can call me Dårris Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Jeg har hørt om det før, at terminen har blitt flyttet mye, men da har det også vist seg at det ikke var riktig. Veninna feks. mi ble flyttet tre uker, men fikk på mens termin. Jeg hadde krevd ny UL om et par uker.
Babyruth Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Jeg har blitt flyttet 4 og 6 uker med 2 svangerskap. Da har kroppen rett og slett hoppet over mens iforbindelse med p-pilleslutt. Kroppen er i ulage, og vil derfor kunne gi så feil resultat:)Lykke til
eggstokk Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Det kan vel ikke stemme at du er i uke 24? Jeg har termin 27 nov, og jeg er i uke 24...:-)
Maisie Skrevet 10. august 2009 #9 Skrevet 10. august 2009 Oj, det var et veldig langt hopp! Tror jeg ville ha fått sjekket det opp på nytt. En ting er jo hvis ungen kommer på din termin, men hvis du går på overtid, så vil det vel være UL-terminen sykehuset går etter for om de skal sette deg i gang eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå