Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Jeg har ikke dødsangst for meg selv.. Men går det ann å ha angst for at andre skal dø?? Det har jeg, for at folk jeg kjenner skal dø :-( Normalt?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Det tror jeg, men ikke vanlig å prate om det. Jeg er også redd for at mannen min skal dø, eller andre i familien. Er en liten angst for å bli alene og med for mye ansvar.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Godt å høre at det er andre som har det sånn.. Jeg er alene med et barn. Og er ganske avhengig av familien min, kanskje derfor jeg har den angsten... HI
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Den praktiske betydningen er stor om noen av de nærmeste skulle falle fra, slik er det for meg også. Jeg ville ikke klart hovedomsorgen for barna om mannen døde eller trengte stor omsorg selv. Ikke rart at man blir redd for at de rundt skal dø da!
Gjest Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Man klarer vesentlig mer enn man tror når man først må Selvsagt ønsker man ikke å miste de man er glad, den smerten er helt grusom. Likevel går det som oftest bra på sikt, og de færreste opplever å miste foreksempel partneren sin før de er gamle og grå
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 hm, vi bor på en veldig liten plass, og hver gang jeg hører ambulansen eller han ikke ringer/ tar tlf når han ellers bruker å gjøre det - så får jeg bestandig et "herregud, enn hvis det har skjedd han noe??" Er og litt bekymret av og til når han drar ute på fest, han er så teit å skal bestandig ordne opp i andres slosskamper og gå imellom, og visj der er han fanget opp i en slosskamp selv! *rister oppgitt på hodet* Så tror det er ganske vanlig. Er iallfall den ultimate skrekken her i gården at en av oss eller barna våre skulle falle fra, så det snakkes ikke så høyt om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå