Gå til innhold

Blå tenner etter fall mot munn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår 11 måneder gamle jente mistet balansen når hun stod og fikk dermed toppen av en flaske som stod på gulvet mot munnen. Begynte blø og hovnet opp på leppa. Vi gikk til legen dagen etter for jeg begynte tenke på at det kanskje burde sys men man syr visst aldri på innsiden av leppa sa han. Han spurte om han skulle se på tennene men hun har jo bare noen stubber der. Men nå er jeg urolig for om røttene ble skadet og de neste tennene blir blå.. Føler meg som verdens dårligste mamma. Har bedt legen ringe meg for jeg tenkte spørre han om hva han tror. Virker for meg som om det var på leppa slaget kom mest men vet ikke.. Hun må vel i så fall bytte ut neste tennene hvis de blir blå?. Stakkars lille, Jeg føler meg forferdelig,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenten min datt å slo seg i barnehagen, og nå har hun en blå fortann :-(

Ring tannlegen heller!

Skrevet

Her falt to åringen å slo seg i barnehagen.

Vi var først innom legevakta(var etter legekontoret var stengt). Der konkluderte de med at siden tennene ikke var løsnet eller knuste så kunne det vente til dagen etter med tannlegen.

Ringte tannlegen morgonen etter og fikk komme til time med en gang.

De kontrollerte at tennene sto slik de skulle og hadde mini latt de så hadde de tatt bilde for å være helt sikre, men det var ikke mini helt interessert i.

Så gikk vi til kontroll hos tannlegen hver 6 uke to ganger.

Fikk også beskjed om å følge godt med så det ikke kom blemmer eller hevelser som kunne tyde på betendelser.

Gikk heldigvis fint med mini. Håper dere er like heldinge at det var mest lippa som fikk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...