babyi2010 - fødeklar- Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Nå er jeg 11+6 og kvalmen har heldigvis roet seg en del, men fortsatt er det lite jeg egentlig har lyst på. Det er et problem hver dag for tiden det der med hva skal vi lage til middag. Jeg tenkte derfor i mitt stille sinn at kanskje er det noen middagstips her å få som frister. Har dere noe fristende forslag?
TøffiTrynet☠ Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Lun kylling og bacon-salat: Ferdig strimlet salatkylling som varmes i stekepannen med litt ekstra kyllingkrydder. Stekt bacon. Stekt sopp, om du liker det. Div. grønt, ta det du liker best! Jeg liker: Eple, reddik, agurk, sukkererter, vårløk, paprika og fetaost. Det går også an å ha kokte potetbiter oppi. Blir litt mere "middag" da, -og ikke så mye "salat" . (Har en mann med angst for grønt-fôr...) Som dressing bruker jeg en vinagrette basert på olivenolje, balsamico, sennep, hvitløk, salt og pepper. Min mann foretrekker en klatt rømme, evt. hamburgerdressing... Grove rundstykker ved siden av. Dette er mat som er lett, god, sunn og gravidvennlig. Også kan man variere i det uendelige! God middag!
Silje_vanilje Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Vi skal ha svinekoteletter i brun saus, med poteter og grønnsaker. Det syns jeg er skikkelig godt iallefall
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Fiskeboller! Jippi! :-P
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Vi skal ha fiskekaker. Jeg har fått veldig dilla på fisk denne graviditeten så vi spiser det oftere enn før... og det er jo flott for hele familien. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå