Gå til innhold

Antall venner på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lite å ha 20-30 venner?

Jeg er fornøyd med hver eneste en.

Ser at mange har ca 100, er alle venner eller er noen fyll og pynt?

Blir det slik at man likevel vender tilbake til de samme gamle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs vel hvem du velger å legge til som venn. Jeg har lagt til gamle klassekamerater/skolekamerater både fra grunnskolen og videregående. Har lagt til mange som jeg vet hvem er, men ikke kan si jeg kjenner særlig godt.

Jeg har bare 20-30 som jeg kan finne på å skrive kommentarer til på status linje eller bilder.

Jer har 270 venner.

Jeg har noen jeg ikke har hatt kontakt med på årevis, men har fått kontakt igjen via facebook. Har bekjente som jeg har fått låne ting av via facebook, folk jeg aldri hadde funnet på å spørre om noe ellers. Gjelder begge veier, jeg har lånt bort ting også.

Skrevet

Kan du skrive på andres statuslinje?

Hvorfor vil du ikke skrive kommentarer på alles statuslinje?

Skrevet

Nei, skriver på min egen status linje, f.eks "ønsker å kjøpe brukt komfyr snarest"

Så kan vennene mine kommentere.

Nå var dette bare et eksempel, jeg har ikke bruk for brukt komfyr...

Skrevet

Det kjem an på korleis du velger vener. Dei fleste eg kjenner som er på facebook er ven med alt og alle, folk dei kanskje har treft ein gong eller to, folk dei kjente for leeenge sidan men ikkje har kontakt med lenger.

Eg har 77 vener på facebook, dei fleste er folk eg kjenner/familie, ein del er bekjente (type søsken til søstera mi sin sambuar - folk eg treffer innimellom og pratar med), og nokre få er slike eg ikkje syntes eg kunne seie nei til då dei spurte.

Det er vel berre ca 20-30 eg kommenterer innlegga til/snakkar med sånn til vanleg.

Mine søsken har hhv 307, 506 og 712 vener (hehe, har aldri sett etter før, dette var jo ganske drøyt). Eg kan med ganske stor sikkerhet seie at dei ikkje kjenner halvparten ein gong. Med unntak av meg (som er nest eldst) er trenden i min familie at jo yngre du er, jo fleire "vener" har du. Trur ikkje mine søsken nokon gong har sagt nei til ein veneførespurnad, eg har gjort det mange gongar. Har ikkje interresse av å ha kjærasten til veninna til søstera mi som ven liksom. Søstrene mine er for øvrig 22 og 20 år, så dei er enno i "ut-på-by'n-fasen", går ut ifrå at alle dei treffer blir vener på facebook etterpå.

Skrevet

Er det noen du ikke er fornøyd med at skriver på veggen din? Det finnes vel uskrevne regler for dette også?

Skrevet

e har 210 venner, og kan vel si at jeg kjenner eller vet om alle sammen, d æ vænna, slekt og gamle klassekamerater fra barneskolen, ungdomskolen, VGS og folehøgskolen....

facebook blir jo morsommere, jo mere vænna du har:)

skjer mere, lissom....

Skrevet

Jeg har 356 venner/bekjente på FB og de er alle folk jeg ønsker ha der.

Alle er folk jeg har hatt god kontakt med i løpet av livet gjennom skolegang og arbeidsliv, idrett og organisasjonsarbeid. Jeg syns FB er en fantastisk måte å finne igjen gamle venner/bekjente som du gjerne savner kontakt med. Jeg for min del har funnet igjen og fått gjennopptatt kontakten med et 20-talls venner gjennom FB det siste året....helt utrolig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...