Gå til innhold

Når blir facebook gøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er kjedelig, lite som skjer. Er det ut i 2009?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo an på hvor mye du bruker det aktivt osv.

Er ikke noe gøy hvis man ikke holder kontakt med venner, deltar og deler bilder, quiz o.l

Skrevet

Hvor lang tid tar det før man blir oppdaget da? Ikke gøy å ta alle initiativ selv og ikke få kommentarer på egen vegg og føle at man sliter ut andres..

Skrevet

Du burde sende ut en del venneforespørsler selv, sånn at folk ser og oppdager at du er der - og kommenter og skriv på veggene til folk. Gjør du ikke det er det ingen som vil oppdage deg hvis de ikke søker på navnet ditt for å se om du har blitt medlem. Kan være litt kjedelig i begynnelsen å hele tiden må spørre selv, men du må gi det et lite dytt så du får ballen til å rulle og at du blir sett av venner til dine venner osv.

Skrevet

Du som er så snill å svare kan du være snill å svare på de andre fb spm også? Hva poke og tagge er. Og hvordan man kan vite eller skjønne om noen har stengt en ute fra å kommentere på veggen deres.

Skrevet

haha, er litt usikker selv. Men har forstått det sånn at poke egentlig bare er noe tull. Lillebrorern min sender sånn, og har forklart det til meg med at det er bare å poke (altså f.eks stikke i siden som man ville ha gjort når en sitter nær en person for å terge eller plage)

å tagge betyr vel at en har kopiert bilder eller lagt ut bilder av andre.

Har ikke fått med meg at noen kan stenge noen ute fra å kommentere på vegg, men vet at man kan skjule innleggene til noen. Har benyttet meg av denne selv, for har en klassekamerat som kan være litt slitsom. Da vet ikke vedkommende at innleggene h*ns er skjult, og du vil kunne se nederst på siden om du har noen skjulte innlegg eller ikke. Blir du nysgjerrig kan du trykke på de og se hva de skriver, eventuelt omgjøre at de ikke er skjult lengre.

Skrevet

Litt slitsom i betydningen for mange innlegg?

Jeg forstår ikke forklaringen din om hvordan han kan se innleggene han har lagt inn hos deg men ikke du (bare hvis du aktivt trekker dem fram)?

Skrevet

du tenker på skjulte innlegg?

har aldri tenkt noe over om han eller hun kan se sine egne innlegg, selv om de er skjulte. Så beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...