Gå til innhold

Når hadde dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

TIl dere som har blitt gravide, jeg bare lurer på når dere hadde sex i den fruktbare perioden?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke, går akkurat ikke å holder oversikt over fruktbare perioder når jeg skal ha sex.... er du en prøver som lurer :P

Skrevet

Hehe, nei det skjønner jeg :P

ja er vel en prøver =)

Skrevet

Huff leste svaret mitt først nå, og hørtes litt for krasst ut enn det jeg mente.

Har aldri tenkt noe over fruktbare perioder, siden jeg har blitt gravid uten at det har vært planlagt.

Men er vel rett etter eggløsning at man er mest fruktbar, eller tar jeg feil?

Skrevet

Første svangerskap: Hadde sex på dag 15 i syklusen.

Andre svangerskap: Litt usikker siden det ikke var planlagt, men tror det var på rundt 18 dag...

Prøver du å bli gravid? Da er det greit å ta antall dager i syklusen og dele på to... Jeg som har syklus på 30 dager har gjerne eggeløsning den 15 dagen.

Skrevet

Vi hadde sex i 3-4 dager rundt eggløsningsperioden. Begynte altså dagen før ca, og holdt på noen dager.

Skrevet

Hadde sex totalt tre ganger på hele måneden, men slo til den dagen el - testen var positiv, og da satt spiren vår ja:)

Ca. dag 14, i en 27 dagers syklus tror jeg:)

Klapp klapp :)

Skrevet

Foreslår å bare ha sex hver dag jeg, eller i hvert fall max en dags pause imellom hver gang...

Her har vi sex gjennomsnittlig 5 dager i uka tenker jeg. Aldri tenkt på hvor i syklusen jeg er, men gravid blir jeg raskt som bare det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...