Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Sønnen min heter Nikolai, men det virker som de fleste synes det er mest naturlig å skrive Nicolai. Mange som skriver navnet hans feil i diverse sammenhenger. Var litt i tvil da vi valgte det, men jeg synes det er finest med k.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Jeg liker det best som Nicolai så det har vi valgt, men det er jo smak og behag det der. De fleste andre navn der man kan velge mellom c og k foretrekker jeg k.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå