Gå til innhold

Hadde dere slått dere til ro med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den 4 august var da det startet med en rar klikke lyd i magen, spesielt når småen sparket vilt i magen.

Var vel en tre klikk..

Så den 8 august skjedde det samme igjen, han ble extremt aktiv i magen også kom disse klikke lydene.

Denne gang 6 klikk..

Ringte til fødesten, hun hadde hørt om ett slikt tilfelle før, men ingen viste hva det var. Så hun ba meg ringe sykehuset. Ringte dit og hun sa bare at hun aldri hadde hørt om noe sånt, men alt var nok bra..

Men nå sitter jeg her og nesten blir extremt usikker og nesten litt bekymret, for hva er grunnen til den lyden?

Må jo ha noe med babyen å gjøre..

Men hva kan jeg gjøre?

Skal til jordmor om en times tid, men er jo ikke akkurat noe hun får gjort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tror jeg er noe som mange opplever, opplevde det selv i sist svangerskap. Og det er ingen fagfolk som kan si akkurat hva det er. Ikke til meg i allefall... Men jeg tenker som så at det knekker jo litt av og til i leddene mine og, så er sikkert noe i den duren! Det er i allefall ikke noe farlig! Da hadde de nok visst mere om det!

Husker det var flere tråder om det sist jeg var gravid, så vit du ikke er alene om dette!

Skrevet

Godt å høre det er flere ;o)

Ble litt bedre nå :o)

Skrevet

Slenger meg på Trulte sitt svar! Har ikke opplevd det selv, da, men har lest om mange her inne som opplever "kneppe"-lyder inni magen.

Har enda ikke lest et ordentlig svar på hva det er for noe, så det er vel et uoppklart fenomen :)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde sånne kneppelyder i forrige svangerskap og fikk aldri noe svar på hva det kunne være.

Denne gangen har jeg det også. Pappaen hører det også. De kommer når det er liv og røre i magen.

Blei beroliget forrige svangerskap da jeg fulgte en link her inne om mange som har opplevd det samme, så tar jeg det helt med ro. Det er nok bare leddene til babyen som knepper litt. Det er jo trangt der inne nå (36 uker).

Skrevet

Jeg hører det ofte jeg ;-) Av og til er det også lyder som om det er ei boble som sprekker, hehe ;-) Er nok ikke noe å uroe seg for :-)

Skrevet

Har sånn ofte jeg og, og hver gang tenker jeg "ÅNEI, går vannet nå??" og venter på at jeg skal bli våt mellom beina. Men det har heldigvis ikke skjedd enda, så da har det nok en annen harmløs forklaring :)

Skrevet

Jeg har ei venninne som også opplevde slike klikkelyder da lillegutt var i magen og da han kom ut viste det seg at det var bare leddene hans det smalt i! :)

Skrevet

Hei hei

Jeg opplever dette også (i alle 3 svangerskap) og jeg tror det er leddene til babyen.

Det er nok helt normalt:)

Skrevet

Hei!

Magen min klikker også når det er mye aktivitet der inne =))

Sist ventet jeg jente, og hun var ikke så vill i magen, så da hørte jeg ingen klikk. Nå venter jeg gutt, og han er et sant leven =) og klikkelydene begynte for noen måneder siden. Jeg har termin i slutten av august.

Skrevet

Oi, da gikk det opp et lys for meg; jeg har hørt en 2-3 klikk de siste dagene, som jeg ikke ante hvor kom fra! Senest i dag på jobb. Kanskje de kom fra magen? Herregud så snodig!:)

Skrevet

har også en aktiv gutt i magen som klikker.. som ei boble som sprekker og jeg pleier å sitte å vente på vannet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...