Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Han jeg har noe på gang med ble tagget av på facebook, der han står med bestevenninnen sin og en jente de holder alle rundt hverandre og det ser helt uskyldig ut ( Han holder hun ene jenten rundt magen) men jeg VET at han har mange gode venninner og henger meg ikke opp i sånnt, dessuten var bildet tatt for 2-3 måneder siden.. Men nå idag fjernet han taggene fra bildene og skrev på wallen min, akkurat som han var redd for at jeg skulle se bildene? Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Kanskje han liker deg såpass mye at han er redd for at du skal tro han er med andre jenter? Det e bare søtt det :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 nei hadde ikke blitt mistenksom pga det lille der, måtte nok litt mer konkrete bevis på uhumskheter til. Hadde han klina eller skikkelig klådd, da hadde jeg nok kjent faresignalene..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Han vet at jeg er litt usikker på ham har hatt ekser som har vært utro osv, kan det vært derfor?? Fordi han har en kompis som er utro hele tiden, og han har fått høre mye av meg pga det?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 hehe det høres ut som han er redd for at du skal legge mer i bildet enn det i virkeligheten er (noe du også gjør...). Slapp helt av du:o) For meg høres det rett og slett ut som om han "kjenner" deg for å si det sånn:o)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Tusen takk:) Tror du har rett, han er veldig ærlig med meg ellers å pleier å sifra hvis vi treffer på noen han har gått ut med tidligere
Daddy-Oh Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Ville ikke brydd meg om det nei. Er nok sant som første mann svarer, at han nok heller har fjernet dem så ikke du nettopp skal misforstå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå