Zupermam Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 pappa er på jobb, storebror er i barnehagen, og lillebror sover i vogna si. Nå skal jeg kanskje få spise frokosten min uten avbrytelser for første gang på 4 uker... hihi:) Ha en fin dag alle sammen!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Jeg har det på akkurat samme måte. Det er sikkert politisk ukorrekt å si, men det var utrolig deilig å levere eldstemann i barnehagen etter ferien
tomat15 Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Så enig, så enig. Etter 5 uker med "ferie" er det utrolig deilig når eldste er i bhg og mannen er på jobb. Lille sover i senga si og jeg slapper av med dib og kaffe. Endelig er hverdagen her igjen. Skal nyte de siste 4 mnd hjemme før det er tilbake i jobb.
Zupermam Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2009 da er vi i samme båt Mini mannen og Frøken Strøken! Vi får kose oss så godt i kan utover høsten! Nyt kaffen!
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 God morgen Zupermam;) Her er det også blitt hverdag igjen, utrolig deilig;) Nå må jeg bare se å få ryddet litt og ikke sitte her inne å henge! Snakkes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå