Gå til innhold

iPhone - pluss og minus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ny mobil, og vurderer iPhone... Men så leser jeg bl.a. at kamera på den ikke er spesielt bra? For meg er det ganske viktig med et ok kamera. Hva synes dere som har den? Andre pluss og minus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at for def leste kvinner som ikke er spesielt datakyndige så blir det et dårlig kjøp. Det er en smartphone, som hele tiden krever at du henter oppdateringer til den. Hvis ikke vil telefonen bli utrangert og til slutt kræsje helt. Vil si det er gutte/business tlf. Krever vedlikehold rett og slett. Dyr er den og har du egentlig behov for datafunksjoner på en tlf, vil vil du bare ha det fordi det er en iphone?

Skrevet

kamera har ikke blitz en gang...

Skrevet

Kna ikke komme på noe minus, jeg. Har hatt min 1 år nå og er strålende fornøyd fremdeles. Bruker ikke kamera til annet enn å sende mms og e-mail.

Skrevet

Den er jo veldig fin, da. :) Jeg skal bruke telefonen på jobb, så jeg trenger endel datafunksjoner. Imidlertid har jeg funnet ut at den ikke har mms, og i tillegg har dårlig kamera - førstnevnte bruker jeg endel privat, og sistnevnte trenger jeg på jobb for dokumentasjon etc. Så blir nok en annen tlf på meg...

Skrevet

iPhone har MMS altså!

Og hvorfor noen sier at den har så dårlig kamera, så skjønner jeg ikke det helt. For det første - hvis jeg skal ta dritbra bilder bruker jeg jo ikke mobilkamera, da bruker jeg det vanlige kameraet mitt. Det er jo først og fremst til å dokumentere ting kjapt, sende MMS osv. Og jeg har aldri hatt noen mobil med bedre kamera, skjermen er stooor og bildene får fint lys.

Definitivt den beste mobilen jeg har hatt :)

Skrevet

3 mpix i det nye kamera, det er fortsatt ikke bra, men samenlignet med andre mob kameraer er det rellativt godt.

Den er veldig sjør i forhold til min blackburry. Så det er noe å tenke på når du har barn. Det at den nå har 32 GB er jo sweet, ikke mange telefoner som kan slå det. Fin for Geocaching nå, etter at den har fått innebygd kompass slik at gpsen oppdaterer seg fortere. Jeg liker fortsatt ikke tastaturet....

Skrevet

Og bare det at du får en digg telefon, i-pod, kamera, internett/e-mail osv i en og samme mobil der alle tingene fungerer flott....

Og så er det jo mye kjekt å laste ned gratis eller for noen få kroner: værmelding (yr.no), matprat, drinkguide, fertilitets-/menskalender osv osv

• 2 år senere...
Skrevet

kamera har ikke blitz en gang...

Eeh... Det er blitz på min iPhone hvertfall.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk skriver på en tråd som er 3 år gammel.

Skrevet

Kamera er helt greit. iPhone 3gs har ikke blitz, men 4 har. Så lenge du har godt lys trenger du ikke blitz.

Skrevet

Jeg har Iphone 3 GS da,men på den synes jeg kameraet er ganske bra.

Tok bilder av sønnen min med den å bildene var så bra at jeg kunne lage lerretbildet av det.

Vet ikke om det bare en min Iphone som har store problemer med ladingen,men min hvertfall er veldig vanskelig å få ladet opp!

Som regel får jeg opp feilmelding når jeg prøver å lade den.

å det er ikke laderen heller for nå har jeg prøvd 5 forskjellige.

Batteriet varer altfor kort!

Selv de dagene jeg så vidt har brukt mobilen så må jeg likevel lade den hver dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...