Gå til innhold

Dere som har født før, og var kraftige før graviditeten.


SivMaria

Anbefalte innlegg

Hvordan er det når man er tjukk rundt magen før man blir gravid, ender man bare opp med å se enda tjukkere ut når magen kommer? Eller vil bilringene liksom strekke seg utover og fordele seg litt? Har denne elendige epleformet kroppen, så har jo så og si alt av overvekt på overkroppen, og mangler derfor midje og former!! *grrrr* Håper så inderlig at jeg kan føle meg litt pen når jeg er gravid. (forfengeligheten lenge leve!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min svigerinne har tre barn og er ganske kraftig. hun så definitivt gravid ut da hun var gravid, ikke bare stor. du kommer helt sikkert til å se gravid ut du også, men den bittelille kulen som man kan se tidlig på ultratynne damer blir ikke så lett synlig på deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Helt ærlig så kommer det ann på hvor "stor" du er over magen. Om du har en del mage så er det nok sånn at det vil ta lengre tid før du ser "gravid" ut. Men det har også med klær å gjøre. Du kan framheve en "graviditetsmage" med riktig tøy.

Har du mage med "forkle" så kan det hjelpe på å få den løftet "opp" som vil gjøre at man får en mere "graviditetsmage".

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...