Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Dere som klager over hvordan ting fungerer i bhg ,klager til styerer osv . Tenker dere på at det kan gå utover barnet ditt ,at det blir uglesett og litt oversett av de som jobber i bhg . Jeg har sett det i nesten alle bhg jeg har jobbet
Gjest -<<- Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Nei. Jeg har jobbet i mange barnehager og aldri opplevd at "de vanskelige foreldrene" førte til reaksjoner overfor barnet. Det er jo vanvittig uproft.
rampete robin Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Jeg sier fra, har gjort det flere ganger. Og det har overhodet ikke gått ut over mine barn eller andre. Hvis så skjer i barnehagen, så sier det litt om miljøet til de ansatte som jobber der. Da er det ingen bra arbeidsplass tenker jeg, og da har ikke barna det så godt der som de burde. Når vi kom tilbake fra ferie så kom alle tantene bort å ga klem. Sa at barna mine var savnet og glad for å se de igjen. Det har litt med hvordan man som foreldre sier fra også. Det er mange måter å si fra om en ting på. Og vi kjenner oss alle igjen i at dersom noen sier fra på en ufin måte, så har man lyst til å bli ufin tilbake igjen. Men hvis barnehageansatte blir ufine mot barna, så er de strengt tatt ikke egnet til å jobbe i barnehage mener jeg. Da hadde jeg sagt ifra om det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå