Gå til innhold

Hva ville dere gjort??? Trenger svar fort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten begynte i barnehagen igjen, for ei ukes tid siden.

Nå er han begynt å hoste og er snørrete, hatt en del vær forandringer her. Så kan jo være det, vet jo ikke om det er svineinfluensaen.

Men ville dere sendt deres gutt i barnehage slik?

Høres så dumt ut, men man må jo ta forhåndsregler og hensyn til de andre da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva sier barnehagen da? jeg ville ringt og spurt dem???

Skrevet

Barnehager har rettningslinjer på slikt. I vår barnehage så skal barnet ha vært febefri i minst 1 døgn før vi får sende dem i barnehagen igjen.

Snørrete unger kan vi fint levere..for barn er jo stort sett en del snørrete når de går i barnehagen uten at det er noe alvorlig. Men mulig at personalet fremover er litt mer ops nå enn tidliger pga av svine influensaen.

Du kan jo også ta deg en telefon til legen din og forhørre deg.

Skrevet

Så lenge ungen din er feberfri, så synes jeg du skal sende ham i barnehagen. Vi kan jo ikke bli helt hysteriske i disse influensatider! Det er flere som årlig dør av vanlig influensa enn som kommer til å dø av svineinfluensaen, så så farlig er den ikke. Media som har hauset dette opp på grunn av starten på denne pandemien.

Skrevet

Vil ikke si jeg er hysterisk da, men greit å vite..

Skrevet

Sa ikke at du er hysterisk heller :-) Jeg snakket bare generelt. Hvis det er noe andre foreldre i barnehagen som blir hysterisk fordi din unge er snørreste og hoster, så får de heller holde sin unge ute av barnehagen. Selv om media har hauset opp dette, så må vi leve som normalt og sende ungene våre som normalt i barnehagen. Vi som ikke er hysteriske :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...