solei Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Er det best å veksle de på kastrup flyplass? Tar de såfall imot bare hundrelapper? Eller er det best å ta de ut i danske i norsk bank?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Det beste er vel å ta ut danske i dansk minibank?
TøffiTrynet☠ Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Signerer den ja.. Bruk kort. Og om du trenger kontanter, -ta dem ut i minibank.
Collette Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Det er ingen som veksler penger lenger. ;-) Ta ut det du trenger i minibank i Danmark .
solei Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2009 Joda, er med på den. Men forrige gang jeg var der ble kortet lastet men ingen penger kom ut. Ble tappet for 3000 kroner. Fikk de igjen etter mye styr med visa etter hjemreise..men det tok 3 mnd. Visa anbefalte meg å ha med en del kontanter neste gang..siden ikke jeg var den eneste som hadde opplevd dette i minibank! Derfor lurte jeg på hva som er gunstigst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå