Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Er det bare meg som ikke er bestevenn med noen her inne? Jeg bruker Din Baby til å lese inni mellom. Er ikke innom hverdag,og dette her er ikke en 2 % av livet mitt engang,... Dette er kun surfing på nett for min del. Jeg leser så ofte om anmeldelser , hun er sånn og sånn, barnevernet, osv.... Lever dere og ånder for denne plassen eller?
Gjest Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Jeg er ikke bestevenn med noen her inne i hvertfall. Er faktisk bare en bruker her inne nå som jeg vet om at jeg har truffet IRL, ellers ingen. Tror det er få som egenglig holder på med slike "koz og klemz" innlegg her inne, men det er jo klart at når man er her mye, som jeg har vært de siste ukene, så følger man jo gjerne mer med på noen nick enn andre fordi man føler man "kjenner" dem litt mer enn andre.
Gjest -<<- Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Oh yeah. Meg og nøffemor forever. Selvsagt lever og ånder jeg for dib. Du er supereksepsjonell som ikke gjør det, ass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå