Trolleliten Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 =) Og hvor tidlig begynner barnet å bruke den? Kan man bruke den før baby har kommet ut?
Lovemelikeyoudo Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 vet de har noen langermede av merket MiniMe, prøv å google=)
Gjest Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Har jeg også lyst på! Vi lurer på å fortelle det til besteforeldre ++ på den måten :/ Men har ikke funnet noen. Har blitt tipser om fotobutikker hvor en lager selv. Men de er ikke verdt prisen til dette formålet hvertfall. Så jeg vurderer å kjøpe en hvit en (hvis det finnes da?) og skrive på med tøytusj selv.
Loppa- nr2 i magen Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Kjøp T-shirt transfer ark. Print ut med vanlig printer og stryk det på t-skjorta selv! Kan bli veldig fine med tekst og bilder )
Loppa- nr2 i magen Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Husk å speilvend bildet/teksten før du printer ut da!
Gjest Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Inne på verdensbestepappa.com kan ein kjøpe sånne. eg har kjøpt ei t-skjorte der det står Eg skal bli storebror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå