Gå til innhold

Får ikke sove igjen, bare griner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi vi hadde dåp igår, og svigerfar ikke hadde fått med oss på film når vi var fremme og skulle døpe vesla :(

Han skulle filme oss fordi vi ville ha ett minne, og vise henne når hun ble eldre, men MEST AV ALT at mamma og pappa skulle få se det. Pappa er alvorlig syk og sitter i rullestol og mamma ville ikke reise fra han, så ingen av de var i dåpen. Nå har vi ingenting å vise fordi svigerfar hadde filmet føttene sine hele tiden etter at han filmet oss når vi kom inn helt i begynnelsen OG GLEMTE Å SLÅ AV KAMERAET ETTERPÅ, grrrr

Og mannen min klandrer seg selv fordi han ikke satte i en helt ny film.

Overreagerer jeg, eller hadde ikke dere brydd dere så mye om det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å si om du overreagerer.... pga man tenker litt annerledes når nære familiemedlemmer er alvorlig dårlige.. så syns vel egentlig ikke at du overreagerer...

men er jo egentlig ikke noe å gjøre med nå..

Kan du ikke få å fremkalle noen bilder i dag da? Som du kan vise pappan din??

*god klem* Håper det kommer til å gå bedre med pappan din også!

Skrevet

Du reagerer kanskje litt voldsomt, men det gjoer man gjerne i sykdomssituasjoner.

Ble hun doept alene , eller smamen med andre barn ? Kan noen av de andre ha filmet det ? Spoer presten om han evt kan sende dem en mail , evt om dere kan faa navnene deres og ring dem ?

Lykke til !

Skrevet

Jeg opplevde noe litt lignende, vedkommende som skulle filme en barndåp her glemte å trykke på record...jeg var først knust....nå ler vi av det.

Vi er alt for opptatte i dag av at alt skal filmes og dokumenteres. Men husk at en historie som fortelles fra hjertet til den/ de som ikke var til stede betyr like mye. Og noen har helt sikkert fotografert i kirken også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...