Gå til innhold

Et interessant innlegg


Anbefalte innlegg

Skrevet

okai, jeg satt på bussen liksom. Og så kom det en dude som bare stinka som ostopop, og jeg bare OH MY GOOOOOD! Så kom venninna mi. Og hun bare OH MY GOOD, er det du som funker opp hele bussen? Jeg bare. EH BIATCH; NOOOO det her han duden der liksom. Så hun bare. HEY DUDE YOU STINK. Og jeg bare WOOOW du er så coool skikkelig BIATCH. Og hun bare YEA YOU KNOW IT. Og han bare WTF? Og hun bare WHATEVER og han bare WHATEVER og hun bare WHATEVER LOOZER WE ARE SO GETTING OF THIS STINKYSTANK BUSS. Og han bare OK, og vi bare >LOOOOOZZZER. Så gikk vi av og var SO COOL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah. Good shit fo shizzle lissom.

Skrevet

Serriøst? Hadde lite vært kult å sett dere ass! Er serriøst sååå lei av sånne typer ass. Serriøst, ass! Men you rock,ass darling. SERRIØST!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...