Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 her i huset går det i libero, da det er eneste eldste ikke får utslett av...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Har brukt både Libero og Pampers i lengre periode med førstemann. Så når tulla vår kom havnet vi på Pampers. Synes de er mykere og behagligere enn Libero, som på de minste bleiene er veldig stive og kantene er veldig harde mot huden.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Libero. Den er lett å ta på og virker behagelig å ha på seg. Synes mange andre bleiemerker virker så "harde".
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Da datter mi var rundt 1 mnd fram til 4 mnd likte jeg pampers best, liker egentligt dem enda, men nå om sommeren bruker jeg up&go og da liker jeg best libero sine. Syns pampers sine virker mye behageligere og ha på for henne, de blir ikke så store og klumpete. Pampers sine up&go liker jeg ikke mest fordi det er ingen måte og pakke den igjen på for og si det sånn, mens libero sine up&go har den teipen. ganske greit når hun har bæsja.
Lemonia Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Pampers, helt klart. Libero er stive og klumpete og ser ikke behagelig ut. Pampers er mykere og har bedre passform. Gutten vår er forøvrig lang og slank, kan jo være at kroppsformen har noe å si i forhold til hva man foretrekker.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 First price bleiene! Myke og med god passform for vårt lange slanke barn. Billige er de og. Har hatt litt problemer med lekkasje så prøvd div.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 First Price eller Landlord (rema sine) siden de er gode, holder alt og lekker ikke - og i tillegg er de billige.
Ranveig R Skrevet 10. august 2009 #10 Skrevet 10. august 2009 Brukar tøybleier på lille (Kissaluvs kjøpt hos bleieboden.no), med ekstra innlegg i pga at ho tissar mykje. Ho hadde eksem på baken så lenge vi brukte eingongsbleier og ho blei veldig fort sår. Då vi gjekk over til tøybleier på fulltid forsvann eksemet, samt at det skal meir til før ho blir sår ) Har av og til brukt pampers i "nødsfall" og på reise, då tissar ho igjennom så å seie kvar natt. First Price er dei eingongsbleiene som har fungert best for ho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå