Gå til innhold

kjærlighetsdillema....


Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort er jeg forelsket i en annen mann..Jeg er ikke sammen med han jeg skla ha barn med,men fornuften sier jeg burde fordi alt med han er liksom så trygt å stabilt,men innerst inne har jeg nok aldri vært forelsket i han..Før jeg møtte barnefar hadde jeg en lidenskpelig,fantstisk forhold til en mann jeg virkelig kan si jeg er forelsket i ,og det har jeg kankje ikke vært tidligere(utenom da jeg var fjortis)Jeg liker han som menneske og hans "gemytt" Vi forså hverandre veldig godt og vi snakker samme språk..Men det ble litt stygt for 2 år siden da jeg uheldigvis ble gravid med denne mannen og ekskona hans som han har barn med blandet seg inn å nærmest truet meg til å ta abort..Noe som jeg gjorde ..etter det betemte jeg meg for å aldri snakke med han fordi jeg følte han var feig å sviktet meg på mange måter..Nå har han tatt kontakt og jeg har snakket med han en gang på teleon og alt er som før og jeg savner han så dypt...Hva gjør jeg ,og har ikke fortalt han at jeg er gravid enda..Er det umoralsk å innlede ett forhold med en mann når man er gravid?? Uff dette er kankje mitt livs kjærlighet og har vært så lenge jeg har kjent han i ca 5 år...Håer noen kan hjelpe med noen gode råd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta sjangsen.. jeg lot min gå.. angrer bittert den dag i dag, og nå er det for sent..

Skrevet

Hvis dere begge er single er det bare romantisk å innlede et forhold til den man er forelsket i. Det er ikke umoralsk selv om du er gravid med en annen manns barn - med mindre du allerede er sammen med den andre mannen...

Om han ikke er singel men sammen med sin kjære - og i tillegg har barn med henne - skal du ikke innlede noe forhold til ham uansett. Da må du glemme ham.

Kanskje greit å tenke på at han allerede har sviktet deg en gang - han var ikke mann nok til å hjelpe deg da, hvorfor skulle han gjøre det senere? Når du skal ha et barn er det greit med en mann med ryggrad...

Om du selv ikke er singel må du nødvendigvis bli det om du skal innlede et forhold til en annen mann.

 

Tror ikke jeg hadde valgt en som bare var trygg om jeg ikke var glad i ham på den måten, men det kommer jo helt an på om du klarer tanken på å bli alenemor og hvordan den hverdagen kommer til å bli for dere alle tre.

Skrevet

Du vil angre for bestandig hvis du ikke benytter deg av sjansen. Uansett om du møter en fanstastisk mann senere, vil denne karn være han som slapp unna... Jeg mistet min, eller han gikk fra meg og det må jeg leve med hver dag - selv om jeg har møtt en ny mann og vi har barn sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...