Gå til innhold

hva hadde dere trodd? (menn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bedt bf på film.....

vi er ikke sammen og haar ikke vært det på et års tid. han er singel, jeg og. han vet godt at jg vil ha han tilbake. nå har jeg spurt om han vil se film en kveld (etter baby har lagt seg) og de ville han. jeg har litt planer om å prøe å forføre han den kvelden..hehe. tror dere han skjønner at jeg legger mer i dette? eller kan virkelig en mann være så "blind" at han ikke ser hvorfor je vil se film sammen med han..??

og han hadde vel ikke sagt ja hvis han ikke var noe interessert i meg i det hele tatt?

hm...mange rare tanketroll oppe i hodet mitt nå :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg vet...masse skrivefeil...trøtt ;)

Skrevet

Hm, ville nok ha tenkt at hvis han var fullt klar over at du vil ha han, og inviterer han med til deg - så hadde han nok skygget unna hvis han ikke var interessert.

Skrevet

faren er jo at han vet at han kan få seg et nummer uten at han legger mer i det, mens du sitter skuffet tilbake....?

Skrevet

Han må da være litt interessert ? Se film, er vel ikke bare å se film, typisk litt romatikk rundt det...;-)

Men, OBS OBS, ikke la han bare få ett ligg, gutter vet du,ser for seg litt sex og ikke mer enn det...

Skrevet

Tja.. Kommer an på hvor ofte dere møtes ellers? Bf og jeg ser ofte film sammen, ingen har kjæreste. Men det blir med det. Det blir mer komplisert med en gang den dagen en av oss møter en ny. Vi vil heller beholde vennskapet vi har. Dette har vi faktisk snakket om. Vi hadde sex ofte før selv om det var slutt, men snakket om at dette bare var ødleggende for et fremtidig vennskap når det skulle komme inn en ny. Jeg ville heller ventet til jeg møtte en annen var jeg deg.

Skrevet

han er ikke typen som er ute etter bare sex, var ikke det før iallefall. ;)

så gøy at dere mener han må være litt interessert da :D

vet ikke lenger hva jeg tror jeg, disse dumme tankene jeg har som kverner fram og tilbake hel tiden, overanalyserer hvert minste ord.. ;p

typisk damer kansje? hihi.

han har liksom vært så negativ i forhold til meg hel frem til nå den siste mnd.

så er derfor jeg lurer på om han er interessert i meg.

men håper på det beste :)

hvorfor skulle han gidde å se film med noen han ikke liker liksom? :)

håper dere har rett :))

Skrevet

Alle vet jo at som oftest betyr " vil du komme å se en film", rettet til en mann...betyr sex... Så han skjønner det nok:)

Skrevet

v møtes nestn hver dag, men da kommer han kun for babyn sin skyld, småprater bare litt. har vært veldig anstrengt mellom oss pga de som gjorde at det ble slutt, men har gått ltt bedre en mnds tid nå.

Skrevet

At du gir han sex, er ikke det samme som at du får han tilbake!

Skrevet

Hva gjorde dem siden det ble slutt? siden det liksom var andre sin feil..

Bare lurer, har ei veninne som virker som hun er intressert i sambo og eksen hans virker det også som er ennå intreserrt i ham...

Skrevet

Stor fare for at han her er ute etter sex ja.

Hehe, men det vil jo forsåvidt du også ha så sånn sett en vinn vinn situasjon.

Men du vil noe mer, men er jo ikke sikkert han vil det så en viss fare er det jo for at du "blir utnyttet"...

Vi menn er ganske kyniske når det gjelder sex....

Skrevet

er jo selvfølgelig lysten på sex med han jeg og, men håper jo også at det skal føre til noe mer om vi har det.

som jeg kjenner han så er han ike typen til å ha sex med noen bare for sexens skyld, da tror jeg iallefall at han hadde valgt noen andre enn meg å ha det med..tror jeg da.

men til og med det med sex mellom oss har vært helt ualktuelt fra hans side fram til nå, så er derfor jeg lurer om han kommer kun for å se film liksom..

men det hadde jo vært litt rart det og...?

hmm..hehe.

HI

Skrevet

vanskelig for oss andre her å si om han kan være i teressert. kommer an på så mye, f.eks forholdet dere har hatt før og årsaken til bruddet...

Skrevet

ja jeg vet det. men tenker litt sånn generelt, om at menn ikke burde skjønne at film betyr noe mer liksom.. :)

litt sånn mot den humoristiske siden :)

da jeg tror jeg ikke er den eneste dama her i verden som overanalyserer alt han sier fram og tilbake, det blir litt vanskelig å tenke "fornuftig" selv tilslutt. regner med jeg ikke er den eneste her som har hatt det sånn.

så derfor vil jeg bare høre hva dere tror. :)

HI

Skrevet

Vet du, tror jeg hadde latt vær med forføringa og bare sett film. (kan jo forreste være han tar sjansen da, men det vet du jo ikke) Blir det bare filmseeing, så kan du jo si at du syntes det var koselig å se film med han, litt som "i gamledager" før det ble slutt. Spør om han vil gjenta det en gang, så kan du heller hoppe på han ved en senere anledning, når du har fått vurdert interessen han litt nøyere.

Ønsker han å få deg tilbake er det jo uansett ingen hast...

Skrevet

har jo ikke tenkt å hoppe på han da..men prøve å kysse han og kose litt bare, og se hva responsen fra han blir liksom. blir det noe mer, så får jeg se det an da. :)

hehe, føler meg litt som en liten fjortisjente igjen jeg nå, men er litt god den følelsen og da ;)

Skrevet

Så lenge du har i tankene at du _kan_ bli skuffet, så er det jo bare gøy å være litt fjortis:-)

Lykke til, forresten!

Skrevet

har jo ikke tenkt å hoppe på han da..men prøve å kysse han og kose litt bare, og se hva responsen fra han blir liksom. blir det noe mer, så får jeg se det an da. :)

hehe, føler meg litt som en liten fjortisjente igjen jeg nå, men er litt god den følelsen og da ;)

og det skal jo også nevnes at han har hatt sine one nght stands etter det ble slutt med oss, men da bare med yngre jenter på fest ol.

og det er i grunn ikke noe som jeg har noe med å gjøre, men derfor jeg synes det er litt viktig å teste responsen hans nå, før han finner seg en kjæreste, føler litt at dette er min sjangse og at det er nå eller aldri om dere skjønner..magefølelsen sier iallefall at jeg må gripe sjangsen nå, ellers blir det for sent. men som sagt..bare kyssing og kos først..så får vi se... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...