Nummer1 Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Søndag 2. august kom vesle bollefrøken til verda, 3290g og 48 cm. Verdas vakraste jente kom ti dagar før termin, og i full fart. Då eg kom til sjukehuset vart eg målt til to cm opning, og 3,5t seinare var frøkna ute. Og til alle med fødselsangst - eg pusta meg lett gjennom riene, og hadde ikkje behov for smertelindring i det heile. Eg gjekk veldig inn i meg sjølv gjennom pusten - så mitt råd til andre førstegongsfødande er PUST, PUST, PUST:-) Ein må berre fylgja med riene, og pusten hjelper ein gjennom det. For meg var det å føda berre positivt, og eg kunne gjort det igjen dagen etterpå! Alt tidleg i forløpet kjende eg at kroppen tok over og ordna opp - stol på at de klarar det! :-) No har me vore heime i fire dagar, og det er deilig å vera mamma. Gled dykk!
Malin90&Talia09<3 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Så godt å høre at du fikk en så fin fødsel :-) Satser på det her også! ^^ Lykke til vidre med jenta di, og gratulerer som nybakt mor :-)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Kjekt å lese om slike positive fødselsopplevelser!! Gratulerer og lykke til
ifie Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Gratulerer så mye! Jeg var dårlig å puste forrige gang, så jeg skal helt klart gjøre et bedre forsøk denne gangen!
vekten30 Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Dette var veldig godt å lese:) Jeg er førstegangsfødene selv og har tenk mye på fødselen. Jeg skal skrive det bak øre: PUST; PUST, PUST:D Takk for at du delte historien din:) Ønsker deg masse lykke til og kos deg masse i barseltiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå