Gå til innhold

Jobber 17 timer i døgnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har en superhektisk periode med et jobbprosjekt og sitter med jobb ca. 17 timer i døgnet. I dag har jeg jobbet siden kl. 5 i morges, med et lite avbrekk med middag ca. 1,5 time. Dette er ikke vanlig arbeidstider for meg, men jeg må bare bli ferdig. Noen som har gode råd til hvordan jeg skal holde ut til tirsdag kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er hard jobbing! Jeg håper ikke du har lang vei til og fra jobb som stjeler tid i tillegg, for du trenger jo de timene du ikke jobber til å rett og slett sove!

For å holde ut dette hardkjøret er det viktig å være litt grei med deg selv! Drikk masse vann! Spis kaloririk mat! Knask nøtter, knert en avocado fylt med rekesalat osv... Det er ikke såå lenge til tirsdag.. det klarer du heelt fint... sov når du kan, spis masse... det er mine tips...

Skrevet

Takk for svar.

Jobber heldigvis stort sett hjemmefra, så kan ta meg 10 min på sofaen, men kjenner seriøst at jeg trenger å sove nå. Dessverre ikke mulig før om noen timer. Men jeg må nok legge inn noen flere måltider skal dette går rundt, ja.

usj, noen ganger ønsker jeg meg en jobb jeg kan legge fra meg og ikke tenke på når jeg har fri!

Skrevet

Trodde mine dager var harde i perioder, men tror ikke jeg har hatt over 15 - 15,5 time innstemplet på jobb noen gang. Ektefellen har det likedan, og travelt har vi det samtidig. Da er det godt at det tar maks 5 minutter for guttene å sykle mellom kontor og hjemme.

Heldigvis er ikke dette normalen, men noe som hører et par uker i året til. Og vi har også uker som er svært så behagelige. Men en slik jobb blir livsstil! Gjør den ikke det, er faren stor for at du blir sprø etter noen år!

Og måltider holder vi punktlig! Lunsj er kl 1100, middag kl 1600 og kvelds kl 2000. Samme HVOR travelt vi har det. Tar jo 1-2 minutter å kjøre hjem og ha måltid sammen med barna.

Skrevet

ikke bruke tiden din på dib....

Skrevet

Det er heller aldri aktuelt i travle perioder 00:28! I rolige derimot....

Og jeg bruker ALDRI tida på dib! Derimot bruker jeg den iblant på BM!

00:17

Skrevet

Men du skjønner det at debattene er helt like på dib og bm....så det er nesten ett fett hvor du bruker tiden din...

:)

Bortsett fra det høres det ut som du løser de travle periodene dine kjempefint, med faste måltider og kort vei mellom jobb og heim. Sove når du kan, spis frukt...ta fem min pause per time hvis du kan, få deg frisk luft og strekk på kroppen.

Skrevet

debatten skulle det være..altså anonym-forumet er det samme på dib og bm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...