heleneharefrøken_ Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg har 18 dager igjen til termin og hadde egentlig tenkt å ta meg en svømmetur i morgen. Er det trygt eller skal man holde seg unna offentlige bassenger pågrunn av bakterier osv? Tenkte meg på tøyenbadet i oslo, de renser vel vannet ganske ofte?sukk...hadde vært deilig å få svømt litt da:)
septbaby09 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 He he så rart. Har termin 19 sept, og tenkte meg faktisk på tøyenbadet selv imorgen:) og lurer litt på det samme, men har lest at man kan bade helt frem til vannet går. jordmor bekreftet det til meg også, så foreslo hun faktisk at om jeg var bekymret kunne jeg bare putte inn en tampong. Hadde vært så deilig og vært litt vektløs bare 1 time:)
heleneharefrøken_ Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 Nå leste jeg litt rundt og man kan trygt bade hvis ikke vannet eller slimproppen har gått, for da skal det være ganske bra blokkert oppi der;) Dette gjelder hvertfall innendørs basseng med rensing. He he, men da ses vi kanskje septbaby09;)
septbaby09 Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Ja tror det skal være tett, og trygt. ja kanskje vi ses;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå