Honningmelon Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Tenker på varme, passform og bevegelighet.
tezzie Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Jeg er kjempe fornøyd med de. Har hatt de jakkene til begge, samt at den yngste har hatt dressen som er lik jakka. Fått utrolig mye skryt av dressen i barnehagen. ( En gang så glemte vi regntøy når det var så slapsete ute, og han var den eneste av 8 barn som var tørr når de gikk inn, de andre hadde regntøy!!) Bare viktig å ikke bruke skyllemiddel når du vasker den, men sånn er det jo med alt yttertøy ) Begge mine barn har bursdag i overgangen vinter/vår, så jeg ønsker meg jakker til dem når salget har startet. Kjøper da en str større sånn at den passer til året etter. Et lite tips til neste år ) For jakkene er litt dyre. Kan anbefale de på det varmeste.
Gjest Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Ja, de er veldig gode Dyre, men gode. Ligger på rundt 600 kroner. Og man får solgt de lett på finn etterpå Kjøper vinterjakke der hvert år til eldstemann på 2,5 og kommer nok til å gjøre det i år også.
Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Super gode! Vår kostet over 1000 kr i fjor, men vi kjøpte den stor og snuppa kan bruke den i år også. Vi gjør det samme med Troll-dressen. Kjøper litt stor så det kan brukes i to år. Da gjør det ikke så mye at de koster litt ekstra. I tillegg får lillesøster brukt de i to år også, så her får vi utnyttet de maksimalt! Hehe..
Popsipus Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Mener dere den med avtagbart fleecefór inni? Kjøpte nettopp en brukt på finn med lue, votter og bukse til. Har aldri hatt P.O.P. før så er litt spent. Hva måtte jeg gitt for dette i butikken?
erteposen + 4 Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Ja, men vinterdressen er noe dritt. I alle fall her i Bergen. Skogstad sine jakker har vi kjempe god erfaring med.
Gjest Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 MammAnn - ja, i noen av jakkene er det avtagbart for inni.. opp til str 98 får du kun vinterjakker med avtagbart for. Jeg skal ikke ha avtagbart for i år.. hvis jeg ikke må ha str 92 da.. da blir det jo for.. ellers vil jeg helst ikke ha det.. Jakkene til de små ligger på max 700 kroner.( en hundrings forskjell på om de er vannavvisende eller vanntette) ser at en har betalt 1000 kroner.. men det er nok for "større" barn. lue ligger på rundt 200 kroner, votter ligger på rundt 145 kroner mener jeg å huske. ( dette er til de små da ) Buksa er jeg litt usikker på.. men mener det er 500- 600 kroner.
Popsipus Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Jeg betalte 400 kr for alt dette.Klærne var ubetydelig brukt fordi de ble kjøpt for små. M.a.o. et godt kjøp:-)
Gjest Skrevet 10. august 2009 #9 Skrevet 10. august 2009 Ja, også har du vårjakke også da vettu, og fleece jakke. så det er jo 3 jakker i en Solgte etter guttungen på finn selv.. 300 kroner for en jakke som så like ny ut.. og med lobber og votter som var lik jakka. Veldig lett å få solgt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå