meeee Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 jeg har prøvd med pergo i over 8 mnd nå,og det har vist seg at jeg har vært gravid iallefall 2 ganger og mistet. Hvis jeg da blir gravid nå,bør jeg ikke da holde meg helt i ro? eller har ikke det noe å si?
skalskalikke Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Hei! Det første jeg tente på da jegg leste innlegget ditt var at du skulle gått til gynekologen min:) Jeg sliter også med å bli gravid, og hadde en MA i juni ifjor. Etter det bytta jeg gynekolog, og hadde en lang prat med henne. Hun satte meg på dobbel Pergo med en gang, og ba meg om å ta kontakt med henne med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Da ville hun sette meg på noen medisiner som skulle hjelpe meg med å holde på embryoet, og legge meg inn på sykehuset med en gang. Vet ikke hva medisinene heter enda, for jeg er fortsatt prøver, men du kan jo kanskje høre med gynekologen din? Nå vet jo ikke jeg detaljene rundt dine graviditeter og hva som har gått galt, men det er jo iallefall verdt å spørre din gyn om det er noe som kan hjelpe deg? For min egen del så tror jeg at hvis jeg blir gravid igjen, så vil jeg ta det med ro iallefall i det første trimesteret. Men som sagt så kommer det jo helt ann på hva din gyn sier, og viktigst av alt: hvordan du føler deg selv. Lykke til videre med prøvingen, og håper at det går bra neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå