trøndermamman87 Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Gleder meg så mye til lillegutt kommer til verden:) Termin 3.november
h.hippo Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Gratulerer med innsatsen så langt og velkommen hit!
Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Gratulere så mye! Jeg har også termin 3. november :-)))
Prima86 Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Så kjekkt da har selv termin 2 November. men ettersom 6 andre i min familie har i oktober, så regner jeg nesten bare med at jeg får da en gang hehe! Går vel 14 dager på overtid
trøndermamman87 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2009 Spennende dette her er det deres første barn? Hvordan er formen? Her er alt fint, litt urolige bein og litt halsbrann, men kan ikke klage det er begynt å bli litt tyngre å puste merker jeg..
Prima86 Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Det er mitt første barn ja så er utruli spennt. har to tantebarn som jeg har hat mye med å gjøre, men denne gangen blir det min helt egen Formen er faktisk kjempe bra. men har hatt noe volsom kløe i brystene de sisste dagene. kjøpte noe på apoteke i dag, håper bare det hjelper. Har også begynt å lekke veske. synst det var veldig tidli..? noen med same problem eller? Kjenne at det e knapt om plassen å lure på hvordan det skal bli de neste tre månene..
trøndermamman87 Skrevet 12. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2009 Hehe, må nesten le litt når jeg leser at du lekker veske. Jeg kan berolige deg å si at det har jeg gjort siden uke 17 og det er mitt første svangerskap! Fikk helt sjokk da det hadde gått gjennom en hvit kjole jeg hadde på meg. Tok det opp med jordmor og hun sa at det er noen som bare får det så tidlig, og at det ikke er noe å bekymre seg over. Alle er ulike også her Huff, merker jeg er begynt å bli utolmodig, har så lyst at tiden skal gå fortere. Tenker på gutten i magen hvert sekund, drømmer om han og om fødselen og blir rett og slett litt smådeprimert av å tenke på at det er nesten 3 mnd igjen Gleder meg så sinnsykt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå