Gå til innhold

De første riene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er annengang men kan absolutt ikke sammenligne dette svangerskapet i forhold til førstemann. Mye mer kynnere, murring, nedpress, ja det meste denne gang i forhold il med førstemann.

Har termin i dag og har hatt modningsakupunktur jevnlig 2 ganger i uken siden uke 37.

Husket fra sist gang at det var ingen tvil mellom kynnere og rier, men så startet de bang om morgenen med 5 min i mellom den gang i tillegg til blodblandet slim.

For dere som har født før, hvordan opplevdes de første riene når de starter? Kan jeg være i tvil liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok seg veldig jevnt opp for meg, egentlig.

men ingen tvil om forskjellen mellom rier og kynnere,nei.

kynnere er plagsomt, rier er vondt.

Jeg har hatt en del maserier, de er jo vonde, men ikke like vonde, og ikke like effektive som de skikkelige riene.. om du skjønner? de hjelper på modningen, men er ikke i fødsel for det om..

er vanlig når man er annen- eller flergangs at man har slike i lang tid før fødsel, faktisk. (jeg er 33. uker nå med andre/tredjemann, og har allerede hatt tre runder med maserier)

forrige fødsel ble jeg satt i gang, men første fødse husker jeg at riene startet som menssmerter/maserier, og så tok det seg jevnt opp utover dagen, og det var ingen tvil om at riene var rier.

Skrevet

Titter litt innom fra Din baby eg ;)

Dere er så heldige som går gravide, gleder meg såå mye til neste gang, å da skal eg nyte det helt å være gravid, hehe.. Måtte få d ut ;)

Mine første rier begynte som litt kraftige kynnere, så bygget de seg opp og blei vonnere og vonnere.. Så eg var veldig i tvil i begynnelsen om det var fødselen som var igang (han blei født 1 mnd før termin, så det gjorde vertfall at eg var i tvil).. Lykke til med fødselen og alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...