mamma til snusken Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Jeg skal betale resten av studielånet i en smell, tenkte jeg. Har nesten 140 000.- i restlån. Er det nok å betale det beløpet inn på Lånekassen sitt kontonummer, eller må jeg ha noen samtale med noe av dem som jobber i Lånekassen? Vil jo at det skal gå rett for seg, men begynner å bli drittlei av å ikke komme igjennom på tlf. Har forsøkt å ringe 04545 utallige ganger, men kommer ikke igjennom....
...♥... Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Jeg gjorde som deg - betalte litt i overkant av 150 000 i en sleng. Sendte bare en mail til dem på "mine sider" på lanekassen.no, så fikk jeg tilsendt giro i posten som jeg betalte - og vips så var jeg gjeldsfri!
mamma til snusken Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 Takk for svar! Nå må jeg bare lete i papirene for å finne infoen om mine sider... Har aldri brukt de... Må vel finne dem en plass (he,he.)
...♥... Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Hehe... Du har ikke infoen på mail da...? Lykke til:)
mamma til snusken Skrevet 9. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2009 Hmmmm, mail.. Nei, tror ikke det... Er ikke den som er / har vært mest aktiv når det gjelder kontakt med Lånekassen... Har betalt det de skulle ha 4 ganger i året, og thats it..... Men, men..., jeg skal starte tidlig i morgen å lete..
sol2002 Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Slik gjorde vi også, og det gikk ikke lange stunden før vi fikk bekreftelsen på at lånet var gjordt opp
...♥... Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Fikk du bekreftelse pr. brev? Hvor lang tid tok det...?
Gjest Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Du tar ei gammel regning og endrer litt på den, er vel samme kidnummer hele veien der, tror jeg. Eller så har du vel fått regning i nettbanken din, der kan hvertfall jeg endre innbetalingsbeløp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå