Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Hei! Er det noen av dere som har erfaring med Stork i Kjøbenhavn? Går det ann og ha insimnasjon hvis man har en tett eggleder? Hvordan er fremgangen på insimnasjon ift IVF?
snuffe Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Du kan fint ha inseminasjon selv om du har en tett eggleder, men da bør du jo scannes hos gynekolog på forhånd så du ser at eggløsningen skjer på riktig side før du insemineres. Inseminasjon skjer ved at man fører renset sæd opp i skjeden med en sprøyte. Ved ivf tar man ut egg, befrukter disse og setter dem tilbake i livmor - det er en ganske mye mer omfattende prosess enn inseminasjon. Jeg har ingen erfaring med Stork.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Takk for svar shute Har andre erfaringer så blir jeg takknemlig for svar
Simarier Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Jeg gikk til Stork og var veldig fornøyd med det. Likte veldig godt at det ikke var så klinisk, da jeg var opptatt av at befruktningen i seg selv skulle bli en hyggelig opplevelse. Folkene der er hyggelige og hjelpsomme. Men dette er en klinikk som er jordmordrevet, så hvis du skal gå for IVF så får du ikke gjort det der. En annen ting som er verdt å vite er at det er kun jordmordrevne klinikker som har åpne donorer.
hegeno Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Jeg har hatt 5 forsøk på Stork og syns det var svært gode opplevelser! (selv om det ikke førte til barn). Flyttet over til Nordica da jeg så at jeg mest sannsynlig trengte mer hjelp for å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Hei igjen! Tusen takk for svar fra dere Jeg er i et forhold med en mann, vi har hatt 2 ICSI forsøk uten hell. Han har dårlig kvalitet. Jeg har en tett eggleder eller alt tipp topp;) Vi har kanskje tenkt at etter de offentlige forsøkene kan vi evt prøve insimnasjon med donor... Det er ikke så lett og vite hva som er det beste bestandig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå