Gå til innhold

Hvordan få lidenskapen tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen lenge, i snart 15 år, og jeg har ikke lyst på ham lenger, enda jeg bare er 33(han nærmer seg 40).. Sex med ham virker som et ork, fordi alt er det samme som i alle de 15 årene.. Og joda, jeg har prøvd å ta styringen, prøvd å skape litt spenning, og prøvd å få ham med på nye ting, og det er han alltid takknemlig for, for han er enig med meg i at sexlivet vårt er kjedelig, men han finner aldri på noe nytt, og mitt reportoar begynner å bli oppbrukt, pluss at jeg begynner å bli lei å måtte ta føringen hele tiden..

I og med at vi har vært sammen så lenge, så har vi prøvd det meste opp gjennom årene, i begynnelsen var vi som kaniner, men de siste fem årene har det dabbet betraktelig av, til et nivå som jeg synes er altfor lavt, jeg har sexlyst til sex mer enn en gang i uka, men ikke med ham.. Ikke det at jeg har noen annen jeg heller vil ha sex med, og jeg elsker mannen min...

Noen som har forslag til hva man kan gjøre for å få lidenskapen, lysten og begjæret tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som et stort problem dette ja....

Derer kjenner hveandre ganske godt etter så lang tid og vet vel best hva som er lurt å gjøre.

Men utkledning kan være en ting, dere kan sjekke "hverandre" opp på byen, dere kan flørte masse med en annen person mens den andre står å ser på (ikke gjøre noe med denne selvsagt men bare flørte litt), kanskje det får han eller deg til å våkne litt/ bli sjalu og så går dere hjem og har vill sex?!

Eller ta han m på kino og begynn å kos litt med han der....?

Eller hva med å bruke en dildo eller håndjern?

Alternativene er mange og bare fantasien setter grenser...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...