*Rutletutt* Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Må på mobil-jakt etterhvert merker jeg...har helst lyst på Nokia da, for det er det jeg er vant til..må helst ikke koste ALTFOR mye;o)
Vimsemamsen Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Har en Nokia N95 som jeg har hatt i halvannet år, er SUPER fornøyd med den! Har alt jeg trenger og mer til, samtidig som det er veldig bra kamera på den! Har hjulpet meg mange ganger når jeg ikke har klart å somle med meg det vanlige kameraet
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jeg har nokia xpressmusic, med touch-skjerm. Merker nå at jeg aldri kan gå tilbake til knapper! Kjempegodt kamera på den, og enkel meny
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 har iPhone og nej, den kan du godt få gratis av meg.. sukk. hater den. altså jeg elsker den til alt annet en å ringe og skrive medlinger med da.
Gjest Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Har Nokia N82. Elsker den. Supert kamera og mange andre funksjoner. Selv om det nok er en type business telefon, men har vunnet mange best-i-test tester :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Nokia 5800 express music. Beste mobilen jeg noensinne har hatt ) Kjøpte abb, koster 199,- i mnd. Der og da betalte jeg jo bare 1,- (Gjennom netcom)
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Jeg kjøpte Sony Ericsson w 995 for noen dager siden, love it:-) http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w995?lc=no&cc=no
Tommage♀♂ Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 se k905, nei. Skulle være den ultimate kameratelefon med 8 mpx kamera, men den tar dårlige bilder, og tastene er så tette at jeg ofte taster feil med pølsefingrene mine. Savner min gamle se, den var perfekt for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå