Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Vi skal kjøpe fliser til gulvet i yttergangen og vaskerommet. Hvilken farge bør jeg gå for? Jeg vil ikke ha et gulv som alt synes på ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Kom på en vits nå, beklager... Kom en mann inn på et horehus og ba om ei negresse. Dette fikk mannen og de gikk inn på et rom. Inne på rommet så spurte hora manne hva han ville hun skulle gjøre. Kle av deg sa mannen, og hora gjorde det. Snu deg rundt med rumpa til meg sa han, og hun gjorde så. Bøy deg ned sa han og hun bøyde seg. Slik ble hun stående en stund, uten at mannen rørte henne. Mannen var hyggelig, betalte og gikk. Dagen etter kom han igjen, og også denne gangen ba han om ei negresse. Horemamman hadde selvsagt snakket med hora, som hadde fortalt hva som skjedde. Horemamman spurte mannen om dette, synes jo at han oppførte seg litt rart. Nei, sa mannen. Du skjønner det, jeg vurderer å legge brune fliser på badet og var litt usikker på hvordan de ville vært med rosa fuger. Litt dårlig humor her bare. Vel, kommer vel ann på stilen i gangen det da. Synes selv at skiferfliser er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå