Gå til innhold

Vi har funnet drømmehuset! Og samboeren min er enig, men....

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

og det er alltid et men.... *sukk*

Det er litt småplukk som må gjøres, tette noen sprekker i muren, også er det litt fukt i kjelleren, som gjør at det egentlig må dreneres. Er dette tatt med i prisberegninga? At de på en måte slår av det det koster på prisen? Eller kan man by lavere med tanke på at det koster å få utbedret ting?

Det er virkelig en flott bolig, med utleiemulighet som vi nesten må benytte oss av økonomisk sett :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det gjennom et meglerfirma er dette noe som er tatt hensyn til i prisen, ja - går selvsagt an å legge inn bud på lavere pris...er jo fullstendig opp til selger om h*n vil selge til den prisen eller ikke;o) Lykke til!

Skrevet

Dersom huset har fukt i kjelleren ville jeg vært litt skeptisk, altså. Broder'n har gått på en smell der. Utgiftene kan bli store og fukten kan ha spred seg. Sjekk opp litt mer med megleren sånn at dere ikke kjøper katta i sekken.

Skrevet

Så lenge de opplyser om slike ting må kjøper beregne å ta kostnadene selv. Det er tatt hensyn til slike ting i prisantydningen, men du står jo selvsagt fritt til å legge inn et bud under prisantydning, men det er jo ikke sikkert selger godtar budet...

Skrevet

Ikkje bare fukt i kjellar som hadde bekymra meg, står at det må tettast nokon sprekkar i muren, er det grunnmur det er snakk om da?? Sprekkk i grunnmur er ikkje nokon enkel sak og veldig kostbar.....

Hadde heller sett meg om etter noko anna eg trur eg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det er ikke sprekker i grunnmuren, men setningsskader i "opprinnelig del av huset" (noe er bygd senere)

Tror jeg må forhøre meg om hvor mye dette vil koste... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...